сряда, 25 юли 2012 г.

Лятна торта


Доста е горещо навън. На кой му се стои край печката да пече блатове, да бърка кремове...
Е, добър вариант за празничен десерт при температури навън, клонящи към 40 градуса по Целзий, е и една сладоледена торта от магазина.
Но, ако, като мен, искате да приготвите нещо собственоръчно, тази "торта" е перфектна.

Видях я още преди време тук и веднага я сложих в списъка.

Е, аз поопростих идеята :)

Необходими са ви само 1 диня и плодове за декорация (малини, боровинки, парченца пъпеш или други, които имате на разположение).

И, внимателно да не се порежете ;)

18 коментара:

  1. На това му викам прелест в жегите! Страхотно си се справила, Ели! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна свежа и здравословна торта! Сърдечни поздрави, Ели! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изключително свежо и вкусно! И чудесно съчетание на продуктите!
    Ели, лека и прохладна вечер :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна торта, Ели!
    Вкусна и красива!
    Прохладна вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Ели, идеята е превъзходна, само за летни горещини!
    Прекрасен четвъртък и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Дори опростена, пак е супер идейна и красива!
    Целувки,Ели*)

    ОтговорИзтриване
  7. Ели,красива и здравословна,със сигурност няма да броим парчетата и калориите!
    Сменила си прическата /същата като моята / и много ти отива!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, значи сме с еднакви прически :))
      И аз си я харесвам. Благодаря!

      Изтриване
  8. Чудна,чудна идея!Здравословна и лека.Любимият ми летен десерт!

    ОтговорИзтриване
  9. Ели,чудесна торта!
    Много свежо, леко и здравословно!
    Много умело и красиво си я изрязала!

    ОтговорИзтриване
  10. Много благодаря, момичета!
    Радвам се, че идеята е допаднала и на вас :)
    Прегръдки и пожелания за хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  11. Eли,чудна торта!
    Точно днес разразах една огромна диня и забелязах ,че след това мушамата ми се боядиса и няма изтриване.Та се питам оцветява ли динения сок или има оцветители вътре?Но пък е освежаващо да се хапва диня в тези жеги....
    Поздрави и хубава вечер!
    И честита нова прическа!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарности, Живе!
      На мен не ми се е случвало да ми се оцвети мушамата от диня, но имам подобен случай с портокали. Нищо чудно да добавят оцветители и в дините :/

      Изтриване
  12. Колко хитро предложение за жегите а и не само хитро!
    Разхлаждащо и вкусно и здравословно и всичко на куп!

    И преди всичко....много хитра торта:):)А диня обожавам, само да е идеално охладена!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарности!
      И аз съм голям фен на студените дини :))

      Изтриване
  13. Супер! Много оригинално! Ще се възползвам от идеята:)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...