понеделник, 7 ноември 2011 г.

Предизвикателство


Харесва ми идеята на това предизвикателство - всеки да напише нещо за себе си. Беше ми интересно да науча повече за хората, които стоят зад никовете в кулинарното блог пространство.

Бях поканена да се включа и аз, за което благодаря на Зиче, Ели Димиева, Еликсир и Ева.

Имах идеята да направя нещо, което много харесвам и да го покажа заедно с предизвикателството, но напоследък нямам никакво време и скоро едва ли ще направя нещо, което да си заслужава да бъде представено тук. Затова направо към моята "визитка" ;)

1. Имам две дъщери:

№1

... и №2

2. Работя в Агенцията по безопастност на храните, но всъщност от четири години и половина съм вкъщи и се грижа за лицата от първа точка ;)

3. Обожавам да пътувам, но рядко имам тази възможонст.

4. Много неорганизиран човек съм - никога не ми достига време и пространство.

5. Никак не съм стъпила здраво на земята. През по-голямата част от времето се рея в облаците :)

6. Обожавам сладкиши - във всичките им разновидности и се възползвам от всеки случай, за да направя нещо. Но домашните много рядко опитват моите "творения". Просто не са фенове на сладкото за мое огромно съжаление :(

7. Напоследък хобитата ми стават все повече, а свободното ми време - все по-малко.

Аз, може би, съм една от последните, които отговарят на това предизвикателство. И, може би, вече всички момичета са поканени да участват в него. А и винаги ми е трудно, когато трябва персонално да посочвам някого.

Така че, ако някой още не се е включил, да заповяда. Да не посочвам ;)

22 коментара:

  1. №1 и №2 са великолепни малки ваши творения :))
    Да са ви живи и здрави и все така широко усмихнати, Ели :)

    ОтговорИзтриване
  2. Преди да ти честитя наградата,
    не мога да пропусна прекрасните ти слънчица, Ели!
    Благодаря за споделеното,
    здраве и късмет, много радост и щастие за всички ви, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Много са сладки,да са ти живи и здрави!
    Как ще ти стига времето,като времето пък ти е дало тези две прекрасни госпожици!
    Беше ми много приятно!Прегръщам теб и двете феи!

    ОтговорИзтриване
  4. ЕЛИ, ОХХ КАКВИ СЛЪНЧИЦА СИ ИМАШ ПРЕКРАСНИ ПРИНЦЕСКИ СА!!!
    Толкова са лъчезарни ама тя и майката е такава та няма как да са други.:))
    Сега вече се познаваме още по добре нали?
    Прегръдки и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Ели,
    имаш две страхотни слънца в дома си :)))
    Чудесни са!
    И другото ми беше интересно да прочета!
    Пожелавам ти да намериш време и да попътуваш, а и да се занимаваш с всичко, което ти доставя удоволствие!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Ели, прекрасни съкровища си имаш и ми беше много драго да науча тези неща за теб! Явно съм пропуснала да ти пиша, и аз съм сред тези, които те бях споменала сред блоговете, на които предадох тази награда, но явно така или иначе си я получила от още трима :))
    Поздрави и усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ели, много ми е приятно да прочета повече за теб :)
    Усмихнатите хлапета са страхотни :)

    ОтговорИзтриване
  8. Лелеее,колко са хубави ПУ-ПУ!
    След тях двете,другото се омаловажи:)))
    За разлика от домашните ти,аз обожавам това,което правиш,защото никога няма да достигна твойта висота!
    Прегръдки за теб и малките бонбони:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Елинка,благодаря,че се отзова на предизвикателството и сподели с нас любопитни неща за себе си.
    Прегръдки за лицата от първа точка-прекрасни създания,да са ти живи и здрави!
    А ти да имаш повечко време за хобитата си ти пожелавам!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  10. Ели, да са живи и здрави двете ти малки съкровища! Винаги се радвам да видя нова публикация на твоите странички, макар не винаги да остава време да коментирам. Много ми е приятно да надничам тук. С голям интерес прочетох повече за теб :)
    Поздрав и пожелание за уютни дни и много весели моменти вкъщи!

    ОтговорИзтриване
  11. Ели,много сладки принцески си имаш-да са ти живи и здрави!
    Интересно ми беше да прочета нещичко и за теб...
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви, момичета! Много сте мили! Вашите коментари ме заредиха с положителна енергия :))

    Еве, много благодаря, че си споменала и мен сред наградените! Незнайно защо съм пропуснала тази публикация, но сега си наваксах :) Искрени благодарности!

    Прегръдки и пожелания за хубав есенен ден :))

    ОтговорИзтриване
  13. Големи сладуранки си имаш:) Ама как не ядат сладко?КОй хапва твоите вкусотии, пращай ги у дома, няма да пренощуват дори:)

    ОтговорИзтриване
  14. Ели, признавам че добросърдечно ти завиждам за малките принцеси. Вероятно мечтата ми, облечена в розово и накипрена с фибички ще остане несбъдната.

    ОтговорИзтриване
  15. Да са ти живи и здрави и да те радват много за напред!

    ОтговорИзтриване
  16. Ели, при мен те очаква много забавна награда! :)))

    ОтговорИзтриване
  17. Мерси, Траянче! Бихме направили добра симбиоза щом у вас се хапва сладко ;)

    Witch, никога не е късно :))

    Искрени благодарности, SAIT!

    Благодаря за наградата, Мариянка!

    ОтговорИзтриване
  18. Здраво стъпила на Луната XD

    ОтговорИзтриване
  19. Hello! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya, Turkey♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  20. Хихи, май и на Луната не мога да стъпя :))

    ОтговорИзтриване
  21. Ели, прекрасни принцеси имаш! Голямата е невероятна чаровница, а в очите на малкия бонбон можеш да потънеш като в безоблачно синьо небе...честита награда!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...