понеделник, 19 април 2010 г.

Преди няколко дена получих първата си награда от Мони и Русанка и ми стана много мило :) Ето, че сега те ме удостоиха и с още една. Благодаря, Мони! Благодаря, Русанка! Условията за получилите наградата са: Да споделя 10 неща, които ме правят щастлива. Да кажа 5 неща, които не знаете за мен. Да посоча линкове към 5 сайта /т. е. да хвърля ръкавицата към някои от вас, за да разкажат за себе си/... Такаааа... Щастлива ме правят много неща. Първите 10, за които се сещам са: семейството ми (на първо място), успехите (не само собствените, а най-вече тези на близките ми), пътуванията (няма значение къде), шоколадът и въобще всички сладкиши :), не само консумацията, но и правенето им, слънцето, пролетта, лятото, хубавото време, като цяло, дребните жестове на внимание, пътешествията из виртуалното пространство ;)... Не знаете за мен, че съм ветеринарен лекар, но никога не съм имала домашен любимец обичам да чета криминални романи изключително рядко си позволявам кулинарни експерименти съм въздушна зодия и не съм никак здраво стъпила на земята lol Сега "предавам топката" на: Ваня Краси Росита Донка Мими Постарах се да избера момичета, които не са разказвали за себе си, но ще ме извините, ако не съм успяла.

2 коментара:

  1. Леллее ти ме затрупа направо с награди... Благодаря ти много! Пращам ти много прегръдки и обещавам да намеря време да раздам и аз наградите :)

    ОтговорИзтриване
  2. Голди, благодаря за цветята, много са красиви.
    Лека вечер:)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...