събота, 2 април 2011 г.

Шоколадова торта със златни звездички

От много време се каня да направя Devil's Food Cake. Тортата на Ина ме подсети в точния момент и ето я готова. Е, от пръв поглед си личи, че не ми се получи съвсем добре. Но, това е само на външен вид. На вкус беше невероятна! Страшно шоколадова и топяща се в устата. Всички много я харесаха. Досега не бях правила торта с блатове, съдържащи масло. Оказаха се доста по-ронливи от това, което очаквах. Разполовяването им се оказа доста тежка задача. Не се справих много добре. С ганаша също имах проблеми. Шоколадовото кремче ми се стори малко като количество и реших да направя малко ганаш с натурален шоколад. Но, в бързината го пресякох. Когато човек се старае най-много, винаги се получава така :/ Е, външният вид не беше перфектен, но вкусът компенсира всичко ;) Спазвала съм точно рецептата, с тази разлика, че сиропирах с шоколадов сироп: 100 мл вода 100 гр. захар 2 с.л. какао 20 мл ром Водата и захарта се кипват за 3-4 минути. Добавя се какаото. Оставя се да заври. След като се махне от огъня, се добавя ромът. Следващия път ще се справя по-добре, защото определено ще има следващ път ;)

19 коментара:

  1. Тортата страхотна!
    Звездичките от фондан ли са?
    Получила се чудесно!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е тортата , вижда се ,че е приготвена с много любов!

    Пздрави! :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много елегантна тортичка.
    Толкова обичам шоколааааад.

    ОтговорИзтриване
  4. Ели, толкова вкусно изглежда и не се и съмнявам , че е мнооого вкусно.
    Комбинацията на шоколад и златно винаги ми е харесвала много, а тези звездичките се повече от прекрасни.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря на всички ви за милите думи :)

    traiana, звездичките са от готова моделираща маса. Напоследък не съм правила фондан.

    Мони и аз много си ги харесвам звездичките. Купих си цял комплект формички само заради тях :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ели,страхотна торта както винаги!Звездичките наистина са много хубави!!!
    И изглежда страшно вкусно!

    ОтговорИзтриване
  7. Ели,тортата е супеееер!
    Е,познато ми е чувството на проваленото старание,но при теб резултатът е чудесен!Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви! Много сте мили :))
    Одобрението ви значи много за мен!

    ОтговорИзтриване
  9. А, Ели, чудесна е! И аз голяма борба водих с блатовете, докато ги разрязвах :))
    Блатовете, когато се вадят от фурната трябва в средата да са леко влажни, но клечката да излиза суха. Аз не можах да измеря времето за печене, затова не съм го и написала. Те са много меки и влажни.
    Радвам се ви е харесала вкусово, но и външният вид си е бомба!!!

    Много хубава и слънчева неделя :)
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  10. Като видях тази торта и реших непременно да опитам и аз да я направя тази рецепта. Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесна торта за шоколюбители, Ели.
    Златно и шоколад -
    друго едва ли е необходимо.
    Поздрав и усмихната нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  12. Инче, аз уж проверявах с клечка, но в крайна сметка не знам дали успях да уцеля момента. Другия път ще обърна повече внимание. Аз никога не се сещам да засека време за печене.

    R. Angelova, благодаря за посещението и за одобрителните думи! Опитай я, определено си заслужава!

    Диди, благодаря за милите думи :)

    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Разкошна е! Точно като за шокохолици :-)

    Спорна и усмихната седмциа, Ели :-)

    ОтговорИзтриване
  14. Миленка, много ме радва твоето одобрение :))
    Успешна нова седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  15. Толкова вкусна изглежда!Хареса ми цвета на звездичките ,добре се пасват на шоколадовия фон .

    ОтговорИзтриване
  16. Много благодаря, Нели!
    Вкусна беше :))

    ОтговорИзтриване
  17. Шоколадова вкуснотия си направила Ели!

    Много и отиват златисти звездички :)

    Ели каква тел използваш за тези забучените и от къде си я изнамираш в БГ да знам и аз къде да потърся тук?

    Поздрави и много целувки за теб и дечицата!

    ОтговорИзтриване
  18. Мими, поръчвам си я от http://www.cakesforyou.biz/
    Предполагам, че правят доставка и при вас. Иначе в не знам дали има някъде в България. Споменават за едно магазинче, в което продават консумативи за декорация, на ул. Кадемлия 6 в София, но не знам дали ще има там.
    Поздрави :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...